giovedì 28 dicembre 2017

Edi Rama flet për Bashën: Është djalë i mirë, por…

Gjatë intervistës së tij në “Top Story”, kryeministri Edi Rama është pyetur për rivalin e tij, liderin e PD, Bashën. Sokol Balla nuk ngurroi ta pyeste për deklaratën e Bashës, i cili pak ditë më parë  tha se vetëm dy vende në botë nuk kanë bërë asnjë investim gjatë vitit 2017, Koreja e Veriut dhe Shqipëria.
Por përgjigjen e tij Rama e dha kështu: Sikur t’ju them unë ç’më ka thënë Lulzim Basha këtu, do dëgjonim njëri- tjetrin deri nesër në mëngjes dhe do qeshnim, është djalë i mirë dhe jam i sinqertë kur e them këtë, por është po ashtu sic e kam thënë artist, ka një cilësi të pamohueshme për të thënë atë që nuk mendon dhe për të menduar atë që nuk thotë.

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments
Item Reviewed: Edi Rama flet për Bashën: Është djalë i mirë, por… Rating: 5 Reviewed By: MEDIA CREATION