martedì 19 dicembre 2017

Orjola Marashi ju fton ne mekat !

Risultato immagine per orjola marashi Anëtarja më sexy e grupit OTR ka mahnitur me publikimin më të fundit.                               

Duket se Oriola Marashi nuk ka të ndalur dhe po e sprovon veten në poza nga më sensualet. E preferuar e reperit Noizy ka publikuar një foto të fundit duke ndezur reagimet ndaj saj.
Edhe shprehja që shoqëron foton duket p[o aq tunduese dhe është një ftesë e hapur për 'mëkat'.
'Ke nevojë për pak çlodhje, më ler të kujdesem për ty''-shkruan ajo krah fotos. Më të zjarrt137 se kaq nuk e kishim parë më parë Oriolën.
Pasi u bë pjesë e grupit të Noizyt, Oriola po thërret dita ditës vëmendje.

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments
Item Reviewed: Orjola Marashi ju fton ne mekat ! Rating: 5 Reviewed By: MEDIA CREATION